Blog
1 min. leestijd

Klanttevredenheidsonderzoek start bijna

Wat gaan we doen? ​ Wij zijn benieuwd naar hoe je als klant de producten en dienstverlening van onze organisatie beleeft. Omdat wij hier veel waarde aan hechten, gaan wij een onderzoek uitvoeren naar de klantbeleving. Dit doen we in samenwerking met het onderzoeks- en adviesbureau Integron. ​

​Hoe doe je mee aan het onderzoek?​
Op maandag 27 januari ontvang je van ons een persoonlijke uitnodiging per e-mail. In de uitnodiging vind je de link naar de vragenlijst. Kunnen we op jou rekenen?​​

Wat gaan we met de resultaten doen?​
De resultaten van het onderzoek maken ons er van bewust wat er goed gaat en wat wij beter kunnen doen. Hiermee kunnen we aan de slag om je zo nog beter van dienst te kunnen zijn. ​

Vragen?
Neem bij vragen contact op met Repair Care via [email protected].

Bij voorbaat dank voor jouw deelname!​

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Nog meer lezen?

Ontdek hier de nieuwste ontwikkelingen, diepgaande vakkennis, praktijkverhalen van professionals en actuele trends in houtreparatie.

Actualiteiten
Repair Care sluit zich aan bij Bolton-familie

Deze nieuwe stap in onze geschiedenis zal ons helpen om een verschil te blijven maken, dankzij: Een gedeelde visie: Door de krachten te bundelen met ...

Verder lezen
Productnieuws
Onze reparatiepasta’s: veelzijdiger dan je denkt

Noodoplossingen en braakschadeEen specifieke reparatie die vaak voorkomt, is het herstellen van deuren en kozijnen na inbraak of vernieling. Snel de ruimte weer afsluiten is ...

Verder lezen
Actualiteiten
Klanttevredenheidsonderzoek start bijna

​Hoe doe je mee aan het onderzoek?​Op maandag 27 januari ontvang je van ons een persoonlijke uitnodiging per e-mail. In de uitnodiging vind je de ...

Verder lezen