Blog
1 min. leestijd

Klanttevredenheidsonderzoek start bijna

Wat gaan we doen? ​ Wij zijn benieuwd naar hoe je als klant de producten en dienstverlening van onze organisatie beleeft. Omdat wij hier veel waarde aan hechten, gaan wij een onderzoek uitvoeren naar de klantbeleving. Dit doen we in samenwerking met het onderzoeks- en adviesbureau Integron. ​

​Hoe doe je mee aan het onderzoek?​
Op maandag 27 januari ontvang je van ons een persoonlijke uitnodiging per e-mail. In de uitnodiging vind je de link naar de vragenlijst. Kunnen we op jou rekenen?​​

Wat gaan we met de resultaten doen?​
De resultaten van het onderzoek maken ons er van bewust wat er goed gaat en wat wij beter kunnen doen. Hiermee kunnen we aan de slag om je zo nog beter van dienst te kunnen zijn. ​

Vragen?
Neem bij vragen contact op met Repair Care via [email protected].

Bij voorbaat dank voor jouw deelname!​

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Nog meer lezen?

Ontdek hier de nieuwste ontwikkelingen, diepgaande vakkennis, praktijkverhalen van professionals en actuele trends in houtreparatie.

Events
Dag van de Schilder 2026

Repair Care is die dag aanwezig met een praktijkgerichte sessie over duurzaam onderhoud en effectieve houtrotreparatie. Een mooie kans om te ontdekken hoe slimme systemen ...

Actualiteiten
Sluiting rondom feestdagen

Belangrijk om te weten: Tussen Kerstmis en Nieuwjaar zijn wij gesloten en we nemen deze periode om even op adem te komen, nieuwe energie op ...

Vakkennis
Houtsoorten door de jaren heen

De veranderende rol van TNO Waar TNO ooit vooral onderzoek deed naar de fysische eigenschappen van hout, is de focus tegenwoordig veel praktijkgerichter. “We willen ...